Brak wzbudzenia monitora przy starcie

Autor: Michal (m.chmielarz_at_os3.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 10:26:16 MET DST

Witam szanownych grupowiczow.

Problem jak w temacie.

Moze temat byl juz poruszany ale przejzalem posty od poczatku lipca i
nic nie widzialem.

Komputer mozna zalaczac dziesiec razy i monitor sie nie wzbudzi a za
jedenastym jest ok. zdaza sie ze w ogole nie ma problemow i wszystko
dziala jak nalezy. Sprawa sie dzieje na dwoch komputerach z plytami
Abit AB-BH, grafika Riva 128, proc. Celeron 566 i drugi tez Abit
BE6-II, grafika Elsa Erazor III, proc. PIII. Na innych komputerach tez
sa Abity BE6-II ale z innymi grafikami Diamond Viper 770 (Riva TNT2
32MB) i S3 (a moze i740 tego nie wiem) i tam wszystko chodzi dobrze.
Pytalem sprzedawce to mowi ze to wina grafiki ale nic mi wiecej nie
powiedzial.

Pozdrawiam

Michal Chmielarz