Re: Drukarka: Laser czy atrament?

Autor: redrum (planet_at_planetmedia.com.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 22:33:44 MET DST

T-Son napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam!
> Zwracam sie do was z prosba, doradzcie mi:
> Mam na koncie ok. 2000 zetek i mam zamiar wydac je na drukarke ktora sluzy
>glownie do drukowania tekstow czarno-bialych na papierzie i folii. Dla mnie
>najwazniejsza jest jakosc drukowania ale fajnie tez czasami drukowac cos
>kolorowego. Prosze mi powiedziec jaka jest roznica (jakosci) miedzy
drukarka
>laser. a kolorowa atramentowka w tej samej granicy cenowej. Czy warto
>zrezygnowac z kolorowego drukowania zeby lepsze czarno-biale? Jaki model
> [...]

nie pogodzisz niestety, szczegolnie przy
duzych nakladach tekstu, folii b&w

kolor, obrazki fotorealistyczne
- plujka Epsona Stylus Photo 870 (nie HP)
oczywiscie folie i teksty na odpowiednich
papierach i foliach beda cudne, ale owe
folie drogie jak cholera co przy wiekszych
ilosciach.... na laserze wystarczy najtansza
folia.

teksty, folie (b&W) w duzych ilosciach
- tylko laser, przy plujce zbankrutujesz
a i folie dluzej sie przygotowywuje
(musza przeschnac swoje itp)
Laser tez raczej nie HP choc juz bardziej
niz atrament. NIeporownywalnie nizsze koszty
od plujki przy tluczeniu sporej ilosci
b&w drukow i folii.

m.