voltrack.vxd

Autor: Michał Lipek (mlipek_at_poland.com)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 22:25:25 MET DST

Witam!

Często zaraz po włączeniu komputera, windows 98 (pierwsza edycja) przy
ładowaniu się przeróżnych sterowników (zaraz po wlogowaniu się na jakiegoś
użytkownika) zawiesza mi się. Pokazuje mi prześliczny blue screen z jakimś
tekstem, że się zwiesił, a problem stwarza sterownik voltrack.vxd.
Oczywiście istnieje możliwość kontynuacji ;-)))
Czasami Winzgroza zamiast pokazać blue screena restartuje się.

Windowz 98 zaczął się wieszać po zainstalowaniu DVD.
Windows 95 OSR2 nie stwarza mi takich ceregieli.

Może ktoś wie dlaczego tak jest? Albo co zrobić, żeby tak nie było?

I jeszcze jedno. Czy ktoś miał problem z winmodemem Zoltrix Spitit? Mój
komputer nie mógł wykryć sprzętu, dopóki nie ustawiłem w biosie czegośtam
(już nie pamiętam czego) i zreinstalowałem Windy. Teraz działa, ale nie
zawsze jak trzeba. Czasami kursor myszy zaczyna migać, i zmianiać się to w
strzałkę, to w klepsydrę. Czasami misie (MSIE) nie uruchamia się w nowym
oknie jak bym chciał i trzeba odczekać z minutę lub dwie, albo nacisnąć
Alt+Tab (sam nie wiem po co, ale komputer zaczyna działać). Może instalacja
WinME by coś pomogła?

--
Michał Lipek
mlipek_at_poland.com