Drukarka: Laser czy atrament?

Autor: T-Son (thanhson_at_polbox.com)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 21:16:40 MET DST

Witam!
 Zwracam sie do was z prosba, doradzcie mi:
 Mam na koncie ok. 2000 zetek i mam zamiar wydac je na drukarke ktora sluzy
glownie do drukowania tekstow czarno-bialych na papierzie i folii. Dla mnie
najwazniejsza jest jakosc drukowania ale fajnie tez czasami drukowac cos
kolorowego. Prosze mi powiedziec jaka jest roznica (jakosci) miedzy drukarka
laser. a kolorowa atramentowka w tej samej granicy cenowej. Czy warto
zrezygnowac z kolorowego drukowania zeby lepsze czarno-biale? Jaki model
mozecie mi polecic?

Dzieki.

      T-Son
thanhson_at_polbox.com