Re: Odp: Padniety dysk IBM - help

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 18:24:06 MET DST

 Pozwolę sobie na sprzeciw wobec 2 listów; nadto składam reklamację :]
w kwestii formalnej: odpowiedź pod cytatem łatwiej się czyta i cytuje.. !

1.
On Wed, 23 Aug 2000, Panda wrote:

>+ Hej miszczu komputerowy jak bios rozpoznaje dysk to elektronika jest OK. Nat
>+ omiast stukające głowice oznaczają walniętą mechanikę i możesz zapomnieć o s
>+ zybkim odzyskaniu danych(jeśli jest wogóle możliwe).

 Gryzący coś jesteś z tym "miszczem"... -;) Jak to admirał Nelson
gadał ? "Więcej statków zatonęło skutkiem nieznajomości zasad logiki
niż zasad nawigacji" ?
 "Elektronika odpowiada" to nie to samo, co "cała elektronika sprawna".
 Wystarczy uszkodzenie w obsłudze głowic, żeby dysk się "przedstawiał"
a nie mógł znaleźć ścieżki. Jakaś szansa (że to "tylko" elektronika)
jest !
 Co do "walniętej mechaniki" zgadzam się jak niżej:

2.
On Mon, 21 Aug 2000, Andrzej J. Turowicz wrote:

>+ To nie elektronika, miałem to samo
>+ Na gwarancji wymienili mi go i zgrali dane

 Hm...
 Padł mechanicznie i "zgrali dane" ??
 Aczkolwiek to się *da*, jednak wyrażam wątpliwości że ktoś
w najbliższej okolicy przekłada talerze w dyskach... !

 Pozdrowienia dla wszystkich -:)
 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.