Odp: Padniety dysk IBM - help

Autor: Panda (partur_at_enter.net.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 14:50:27 MET DST


Hej miszczu komputerowy jak bios rozpoznaje dysk to elektronika jest OK. Nat
omiast stukające głowice oznaczają walniętą mechanikę i możesz zapomnieć o s
zybkim odzyskaniu danych(jeśli jest wogóle możliwe). Skoro dysk jest na gwar
ancji to oddaj go do naprawy z prośbą o odzysk danych. Jest niewielka szansa
, że po długim czasie oczekiwania dostaniesz je z powrotem. Ale nie rób sobi
e wielkich nadziei.

Artur partur_at_enter.net.pl

Użytkownik Xaltuton <demiurg__at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjn
ych napisał:jt23qs09724087s18tcrohlsu50tfmu2e8_at_4ax.com...
> "Dario" <dariuszchadrys_at_bigfoot.com> napisal:
>
> >Witam,
> >Pilnie poszukuje osoby (firmy), ktora posiada elektronike do n/w HDD:
> >IBM DPTA-372050, Firmware rev. P760A30A.
> >Wszystko wskazuje na uszkodzenie własnie elektroniki. Bios plyty go
> >rozpoznaje, ale przy starcie systemu słychac tylko cykliczne "walenie
> >glowicami". Probowalem roznych sposobow i nic. Dysk jest na gwarancji, al
e
> >musze przed jego wymiana odzyskac pewne dane i dlatego szukam elektroniki
> >dla podmiany.
>
> Lepiej uwazaj z ta podmiana elektroniki
> bo Ci gwarancji nie uznaja.
>
> Andy
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:31:10 MET DST