Re: Defragmentacja- problem.

Autor: enjoy;-) (mariusz_at_planeta.uwm.edu.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 14:40:25 MET DST

Ringing... Connection established... Message from "Tina Liza"
<tiopa_at_polbox.com>:

>Czesc !
>Mam zainstalowane dwa dyski:
>1- "c" systemowy
>2- "d" partycja i "e" partycja.
>Defragmentowalem dyski "d" i "e" bez problemu.
>Dysk "c" caly dzien i cala noc- bez powodzenia. Musze dodac, ze przez jakies
>pol roku zaniedbalem ta czynnosc.
>Proces wyglada tak:
>Sprawdzanie dysku- dobija do 10%, potem defragmentowanie plikow, a po chwili
>znow sprawdzanie dysku i tak w kolko. Zdarzylo sie, ze wyswietlil:" zmienila
>sie zawartosc dysku- rozpoczynanie od poczatku".
> [...]

spróbuj przeprowadzić "czystą" defragmentację ...
Musisz uruchomić defragmentator przed załadowaniem do systemu
zainstalowanych w nim programów rezydentnych. Na krązku instalacyjnym
W98 w katalogu \Tools\Mtsutil znajduje się plik "Defrag.inf" ...
z menu kontekstowego wybierasz opcję instaluj. Teraz po ponownym
uruchomieniu systemu przed załadowaniem wszystkich komponentów
uruchomi się defragmentacja dysków. Proces ten będzie przebiegał tylko
raz (tj. tylko po pierwszym restarcie od czasu zainstalowania
defrag.inf), następne uruchomienia systemu będą już przebiegać
standardowo.

pozdrawiam
enjoy;-)