Re: Defragmentacja- problem.

Autor: Igo (igo_at_interia.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 16:18:58 MET DST

----- Original Message -----
From: enjoy;-) <mariusz_at_planeta.uwm.edu.pl>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Wednesday, August 23, 2000 2:40 PM
Subject: Re: Defragmentacja- problem.

> Ringing... Connection established... Message from "Tina Liza"

Też mi się tak dzialo; to chyba od tego, ze winda korzysta z C: przy
defragmentacji (programy w tle), a defragowi sie to nie podoba.

> spróbuj przeprowadzić "czystą" defragmentację ...
> Musisz uruchomić defragmentator przed załadowaniem do systemu
> zainstalowanych w nim programów rezydentnych. Na krązku instalacyjnym
> W98 w katalogu \Tools\Mtsutil znajduje się plik "Defrag.inf" ...
> z menu kontekstowego wybierasz opcję instaluj. Teraz po ponownym
> uruchomieniu systemu przed załadowaniem wszystkich komponentów
> uruchomi się defragmentacja dysków. Proces ten będzie przebiegał tylko
> raz (tj. tylko po pierwszym restarcie od czasu zainstalowania
> defrag.inf), następne uruchomienia systemu będą już przebiegać
> [...]

Nie szukaj daleko...
Wyszukiwarka AltaVista teraz w INTERIA.PL
http://szukaj.interia.pl

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl