Re: (none)

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 18:30:53 MET DST

On 22 Aug 2000 18:07:10 +0200, adramel_at_nets.pl (Piotr Sobolewski)
wrote:

>Co może być przyczyną, że Athlon 650MHz na płycie asusa po włączeniu
>wyje pisispikerem? Dźwięk przypomina sygnał karetek...

Ostatnio spotkałem na PC-towych listach sporo Twoich wypowiedzi
i tak cały czas się zastanawiam co taki zatwardziały amigowiec jak Ty
robisz na nich. Pamiętam do tej pory jak starałeś się tępić mnie
na liście amigowej. Czy Twoi koledzy - podobni fanatycy wiedzą
o tym jak udzielasz się na PC-tach ?
A wracając do Twojego pytania - może trochę więcej szczegółów.
System uruchamia się czy nie ?

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
ICQ 18237071