Re[2]: (none)

Autor: Piotr Sobolewski (adramel_at_nets.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 10:33:38 MET DST

Witam Highlander,

Tuesday, August 22, 2000, 6:30:53 PM, you wrote:

H> Ostatnio spotkałem na PC-towych listach sporo Twoich wypowiedzi
H> i tak cały czas się zastanawiam co taki zatwardziały amigowiec jak Ty
H> robisz na nich. Pamiętam do tej pory jak starałeś się tępić mnie
H> na liście amigowej.

Tępić? Nie przypominam sobie. Za to pamiętam, jak na listach amigowych
zwracałem uwagę co po nie którym użytkownikom na łamanie netykiety i
pisanie nie na temat grupy. Na przykład, gdy ktoś na liście o amidzę,
pytał się o programy na pc typu winuae.

H> Czy Twoi koledzy - podobni fanatycy wiedzą
H> o tym jak udzielasz się na PC-tach ?

Jacy fanatycy? Ja nie jestem, i nigdy nie byłem fanatykiem. A jeśli
chcesz mi coś udowodnić to zapraszam na priv, bo to NTG.
EOT

H> A wracając do Twojego pytania - może trochę więcej szczegółów.
H> System uruchamia się czy nie ?
Uruchamia. Jak się dowiedziałem, to wina śmigiełka na procesorze.
biedny athlon zarzyna już 2 wentylator.

Znajomy wyjeżdża na 2 miesiące i pożycza mi swój komputer.
RC5 rules!

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski  PowerAmiga user adramel_at_nets.pl
BCS member #http://republika.pl/bcs# no-ppers!