Re: jak uszkodzic nagrywarke ?

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 13:08:49 MET DST

>Cze
>Mam maly problem - mam nagrywarke Yamaha 4260S SCSI - ktorej konczy sie gwar
>ancja. W zwiazku z tym mam do Was malo etyczne pytanie :) - jak ja uszkodzic
>, zeby:
>a) nie mozna bylo tego stwierdzic w serwisie
>b) nie daloby sie tego naprawic

Widziałem jak kiedyś gość załatwił nagrywarkę. W sumie była sprawna
ale pomyślnie nagrywała 1 płytę na 10. Więc w serwisie stwierdziliby,
że jest dobra. Uszkodzenie polegało na tym, że gość wziął nagrywarkę w
jedną rękę i palnął nią dość mocno o drugą rękę. Po tym zabiegu już w
ogóle nie chodziła - poszła do naprawy gwarancyjnej i dostał nową
innej firmy, która działa już bez zarzutu 2 lata.