Asus P5A i 3D

Autor: Dariusz Bacik (dbacik_at_promail.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 12:47:20 MET DST

Witam!
Mam taki problem:
  Płyta ASUS P5A (VIA), AMD K6 450
Karty graficzne:
    Savage 4 16 MB i 32 MB, ATI RAGE 2000 PRO 16 MB, RIVA TNT VANTA 16 MB

Zawsze po uruchomieniu gierek 3D robi się czarny ekran i nici z grania.
Zadziałalo na jakimś innym ATI - niestety nie pamiętam które to było (ale
na pewno miało 32 MB) oraz na S3Trio 3D 2X - ale to ciężko nazwać kartą do
gier.
Ma ktoś jakiś pomysł, bo to komp kumpla, a ja mu powiedziałem, że z tym
ASUSEM nie powinien mieć problemów - z ASUSEM P5A-B nie miałem takich
kłopotów, a one ponoć różnią się tylko tym, że jadna jest AT a druga ATX.
Dariusz Bacik

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl