Re: ktora karta dzwiekowa lepsza?

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 12:52:58 MET DST

Pawel wrote:

> Diamond Monster Sound MX300 czy Sound Blaster Live Value?
> (a moze ktos zna lepsza, oczywiscie oprocz pelnej SB)
> Chce delektowac sie dzwiekiem podczas grania i slychania muzyki z
> wykorzystaniem czterech glosnikow.

Miałem live! a od niedawna mam Aureala Superquad (podobnie jak MX300 na
vortexie2). Zastanawiałem się też nad MX300 - aureal wygrał. Wg. opinii
znajomych ma czystrzy dźwięk - MX300 zbiera nieco zakłóceń z kompa i
jest o ok 100 PLN droższy. Z Livem miałe trochę problemów
konfiguracyjnych - ma sporo sprzętu w kompie i gryzł mi się - z Aurealem
nie miałem najmniejszych problemów.

Karty na Vortexie (zabrzmi jak banał) mają odlotowe efekty na
słuchawkach - na czterech głośnikach jeszcze nie sprawdzałem. Aureal
którego kupiłem (za 235 PLN) ma też optyczne wyjście cyfrowe. Aureal ma
też wsparcie dla EAX 1.0 a MX300 IMHO nie.

Generalnie polecam Vortexa2, ale lepiej Aureala Superqad.

--
Pozdrawiam,
Kaizen     kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm