Re: w czym problem ?

Autor: Andrzej Rabiczko (franc_at_incredible.bmtmc.gda.pl)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 12:55:07 MET DST

Nico <nico2000_at_ids.pl> wrote in message
> Witam szanownych grupowiczów.
> Mam mały problem i chyba z monitorem.(ale nie jestem do końca pewien)
> Mianowicie mam monitor "winton" i od jakiegoś czasu
> występuje u mnie (przeważnie przy starcie ) tak jakby przygasanie ekranu.
> Wygląda to tak iż najpierw obraz jest bardzo ciemny a potem próbuje
> się rozjaśnić (jest raz ciemniej raz jaśniej)

hej!

Jesli na gwarancji to lec szybko do serwisu, natomiast jesli nie to sprawdz
czy nie masz przypadkiem uszkodzonych potencjometrow (o ile je masz :) od
kontrastu i jasnosci. (cos jak trzeszczenie przy podkrecaniu glosnosci w
radiu, tylko ze tu nie masz glosnikow i nie bedzie trzasku :) U mnie tez
bylo podobnie, ale prysnalem kontaktem na potensjometr i dziala do teraz....
Chyba ze masz super- hiper- nowoczesny monitor bez potencjometrow, to wtedy
moje rady mozesz wsadzic sobie w buty...:))

pozdrawiam,
franc

franc_at_enema.prv.pl
http://franc.can.tell.pl