w czym problem ?

Autor: Nico (nico2000_at_ids.pl)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 09:31:36 MET DST

Witam szanownych grupowiczów.
Mam mały problem i chyba z monitorem.(ale nie jestem do końca pewien)
Mianowicie mam monitor "winton" i od jakiegoś czasu
występuje u mnie (przeważnie przy starcie ) tak jakby przygasanie ekranu.
Wygląda to tak iż najpierw obraz jest bardzo ciemny a potem próbuje
się rozjaśnić (jest raz ciemniej raz jaśniej)
Wszystko wraca do normalności po kilku minutach.(tak jakby monitor musiał
się nagrzać).
Wykluczyłbym winę karty graficznej gdyż obecnie mam GeForca 256 ale
z poprzednią kartą (banchee) miałem to samo.
Czyżby padał mi monitor?

Będę wdzięczny za każdą sugestię.
Pozdrowienia
Cześć.