Kontroler SCSI Tekram, S3 Savage

Autor: Piotr J. Podsiadly (ppodsia_at_dmcs.p.lodz.pl)
Data: Mon 21 Aug 2000 - 13:04:57 MET DST

Witam

Mam takie male pytanka. Czego moge sie spodziewac po kontrolerze Tekram DC
315U? Skonczyly mi sie kanaly IDE, a czasem potrzeba dodatkowy dysk
podlaczyc. Czy bedzie sie nadawal do CD, ew. do nagrywarki, skanera itp. czy
lepiej dolozyc i kupic sterownik z biosem.

2. Jakie sa Wasze opinie o karcie grafiki S3 Savage4 (16 MB), jest to dosyc
tanie i jakos chodzi (mam jedna taka w pracy, ale tam dziala tylko Windows
NT). Warto kupic (nie jestem zbyt wymagajacy jesli idzie o Direct3d)

Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam
Piotr J. Podsiadły