Re: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: Tomek (gothom_at_lodz.home.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 22:07:21 MET DST

Witam !!!

 Ciągnąc dalej temat przytoczę list jaki otrzymałem w dniu
dzisiejszym. Wierzcie mi, po przeczytaniu tych wszystkich listów
od roszaka nie bardzo wiedziałem o co w tym wszystkim chodzi...
Raz było blizko (obiecywał, że "się odmienimy"), raz stanowczo
oponował, że wysłał sprawny dysk. Teraz dochodzi jeszcze
jedna wypowiedź innej (czyżby??) osoby:

ja: >> > W CO TY ZAGRYWASZ ???? --> to było na adres axela.

axel: > Ja w nic nie zagrywam ale zagrywa ten który tę
axel: > wiadomość ci wysłał. Już ci wyjaśniam:
axel: > To ja jestem tym frajerem który sprzedał dysk
axel: > (oczywiście obie strony wiedziały że ten nośnik jest
axel: > spalony z tąd ta cena) dla Mariusza Koszewskiego a
axel: > ten chyba chciał na tym zarobić i sprzedał go przez
axel: > internet (myśli że jest bezkarny). Cieszę się ,że straci
axel: > te pieniądze bo te które dostal od ciebie to już są
axel: > dawno wydane (mi nie oddal nawet tych 50 zł za ten zepsuty
axel: > dysk który mu sprzedałem). Piszesz na mój e-majl bo tę
axel: > otatnią wiadomość wysłał odemnie i nie przypuszczał że
axel: > odpiszesz (nie pisz na jego e-mail bo on nie ma kompa i
axel: > nie odpowie ci na żadne pytanie).
axel: > Kilka informacji o tym PRZEKRĘCIE :
axel: > adres już znasz on ma 19 lat ale jest gruby i na osiedlu
axel: > biją go młodsi, rzadko kiedy wychodzi z domu bo się boji.
axel: > On chyba myśli że przez internet jest bezkarny.

axel: > Współczuje ci że trafiles na takiego DURNIA ale może
axel: > uczynisz mu tak jak on postępuje.

axel: > P.S. Kto to jest Rafal ? Napisal do mnie list z pogrużkami
axel: > (do Koszewskiego ?).

 ja: Wiesz co... po tych zajściach, kręceniu itp.
 ja: już w nic nie wierzę. Nawet jeśli piszesz prawdę
 ja: to już za późno... Puściły mi już nerwy i namiary
 ja: na Roszaka i także na Ciebie (konto e-mail) poszły
 ja: na listy dyskusyjne. Właśnie jest szykowana niezła
 ja: krucjata...

 ja: Po jakiego grzyba dopuszczasz takiego gościa do swojego
 ja: komputera???

P.S. Przepraszam osoby zupełnie nie zainteresowane tematem ale
        listy cytuję celowo, bo każdemu może się cos podobnego przytrafić.

                ---> Pozdrowionka !!!

--
  Tomasz Gorzka
  gothom_at_lodz.home.pl