Pentagram Omen i zwis okien.

Autor: Grzes G (grzesg_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 22:01:48 MET DST

Przy polaczeniu za pomoca tegoz modemu nastepuje totalne spowolnienie
systemu (wolny kursor myszki itp) konczace sie zazwyczaj powieszeniem sie
systemu (Win98se) Jak wiadomo jest to softmodem ale przy 32MB i 166MMX i nie
uruchomionych wielkiej ilosci aplikacji chyba nie powinno byc problemu.
Sprawdzlem ustawienia przerwan, wszystko jest ok, nie ma konfliktow.
Wybralem dla modemu COM3, mysz chodzi na PS/2. Sterowniki mam z listopada
tamtego roku i zagladajac na strone WWW sa podane jako najnowsze.
Zastanawia mnie tylko, ze sa one wymienione jako przeznaczone dla modemow z
gniazdem na mikrofon a Omen ma dwa, dla mikrofonu i glosnika. Gdzie jeszcze
mozna pogrzebac?

Pozdrawiam

Grzesiek