Re: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: Tomek (gothom_at_lodz.home.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 21:00:01 MET DST

Witam !!!

> Ja bym mu nastukał
> może ktoś się dołączy i pojedziemy do gościa
> zrobimy mu kuku i już nikogo nie naciągnie
> pozdrowienia
> Keneig

Wiecie co.... można by urządzić pokazówkę..
..tak ku przestrodze innych naciągaczy. Odpowiednio
nagłośnić sprawę na grupach dyskusyjnych i wtedy
jeden z drugim (ci co naciągają na sieci) pomyśli ze dwa
razy zanim wywinie komuś podobny numer... Od czasu do
czasu przewija się podobna sprawa na listach i może wreszcie
się to skończy... (choć w to nie wierze, zawsze ktoś się znajdzie)...
To przypominało by walkę z wiatrakami. Zapał wielki,
skutek mizerny a do tego jaszcze konflikt z prawem...
(no bo jak byście nazwali wtargnięcie na teren gościa
jak nie naruszenie któregośtam paragrafu o nietykalności
osobistej i przemocy cielesnej)...

280 złotych na które zostałem naciągnięty nie są co prawda
astronomiczną sumą pieniędzy ale może się zdarzyć, że
ktoś spróbuje komuś wcisnąć coś znacznie kosztowniejszego.
Można by stworzyć stronę na której opisany by był krok po
kroku sposób działania przeciw takim kolesiom (może już coś takiego
istnieje??) Jak na razie czuję, że biurokracja która czekała by mnie,
przerośnie poczucie zdrowego rozsądku (tak jest wszędzie gdy chcemy
coś załatwić)... Tutaj przyznaję dużo racji Tomkowi Kozińskiemu:
"Tacy ludzie liczą na bezradność innych." No bo w sumie to jak się
zachować?? Iść na policję z wydrukowanymi mailami, udowodnić
w jakiś sposób (nawet nie wiem w jaki), że samemu się ich nie
spreparowało, gęsto tłumaczyć jak wygląda sprawa, dostać 3 kg
formularzy do wypełniania i po wypełnieniu 1/4 kg dać sobie spokój...

                            ---> Pozdrowionka !!!

--
  Tomasz Gorzka
  gothom_at_lodz.home.pl