Re: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 22 Aug 2000 - 10:58:25 MET DST

> 280 złotych na które zostałem naciągnięty nie są co prawda
> astronomiczną sumą pieniędzy ale może się zdarzyć, że
> ktoś spróbuje komuś wcisnąć coś znacznie kosztowniejszego.
[...]

Na Twojim miejscu zasięgnoł bym rady u prawnika.
Opiszesz mu sytuacje a on przedstawi Ci możliwości rozwiązania tego
problemu na drodze prawnej.
Lub...
            KANCELARIA JACHNICKI & PARTNERZY

Niekonwencjonalny i szybki odzysk należności w kraju i za granicą.
http://www.jachnicki.com.pl
- Jesteś bezsilny wobec dłużnika !!!
- Wydaje Ci się, że jest bezkarny !!!
- Chcesz sprawdzić wiarygodność przyszłego kontrahenta !!!
http://www.jachnicki.com.pl/oferta/oferta.html

Jako jedyni w Polsce odważyliśmy się zamieścić w internecie tzw.
 "czarną listę niesolidnych dłużników" podając ich nazwiska i adresy.
http://www.jachnicki.com.pl/czarnalista/czarna_lista.html

Jeśli chcesz wiedzieć więcej przeczytaj o nas w prasie
 Businessman Magazine, Polityce, Dzienniku Zachodnim
http://www.jachnicki.com.pl/media/media_o_nas.html
lub skontaktuj się z Nami
http://www.jachnicki.com.pl/kontakt/kontakt.html

Pozdrawia