Re: HP PSC 500 versus DESKJET 930

Autor: Fil (Filip71_at_poland.com)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 13:45:19 MET DST

Osobiście wybrałbym drukarkę (którą posiadam) + skaner. Dlaczego?. Po
pierwsze za taką cenę nie uzyskasz z kombajnu takich wydruków jak z HP930C a
i skaner będzie kichowaty. Pracowałem wcześniej na 4 drukarkach
atramentowych z niższego pułapu cenowego i żadna z nich nie drukowała z
taką jakością jak 930 - wierz mi drukuje CUDO.
1. drukuje dobre zdjęcia na zwykłym papierze (Photo Ret III też tutaj ma
znaczenie)
2. Bardzo dobre wydruki czarno białe a szczególnie pionowe linie z którymi
wiele drukarek sobie nie radzi. Jeżeli wydrukujesz na dość dobrym papierze
ksero to będziesz musiał uważnie się przyjrzeć aby stwierdzić, że jest to
dzieło plujki.
SKANER (dodam, że kupiłem go z podobnych powodów do twoich)
W tym sprzęcie o którym piszesz podejrzewam, że jest skaner rolkowy. Mam
takowy (Plustek ADF) jest tani i kaszaniasty.
1. Jest problem ze skanowaniem małych powierzchni gdyż nie łapią rolki;
2. Jest to tani skaner a jakość skanów cieszyła mnie do momentu gdy poza
zabawą chciałem zeskanować zdjęcie i aby mi się dobrze wydrukowało. I tu
czarł prysł gdyż skany z takiego sprzętu są za kiepskie aby można z nimi coś
ciekawego zrobić.
Podsumowując:
Kup sobie drukarkę 930C i skaner płaski. Będziesz zadowolony z wyboru gdyż
jak będziesz miał już takie sprzęcicho to i pojawią się cele do których ich
użyjesz. Kupując kombajn uzyskujesz 2 rzeczy o niższej jakości i skaner,
który podejrzewam nie jest rewelacyjny.
Jak kupisz jakikolwiek skaner to w komplecie z drukarką będziesz miał ksero
i nawet fax (oczywiście z modemem).
Nie popełniaj mojego błedu i kup przynajmniej przeciętny skaner i płaski bo
ja swój wywalę i kupię nowy

Pozdro
Fil