HP PSC 500 versus DESKJET 930

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 20:19:12 MET DST

Zastanawialem sie nad kupnem HP 930, jednak ostatnio wyszla nowa drukarka
PSC 500 (drukarka+skaner, xero).
Teraz mam dylemat 930 - z PhotoRetIII (ale to ma znaczenie chyba tylko dla
koloru)
czy PSC 500 z PhotoRetII.
Myslalem tez nad skanerem do zastosowan domowych (skany paru zdjec, moze cos
na www)
W sumie PSC 500 wydawalo by sie dobrym rozwiazaniem (ok. 1250 zl z VAT),
czy moze lepiej pozostac przy 930 (ok. 850 z VAT) i dokupic jakis tani
skaner.

Jak juz wspominalem - drukarka ma byc przeznaczona do zastosowan domowych,
mam troche dokumentacji czarno-bialych do druku, czasem potrzeba wydrukowac
jakies szkice, wykresy,
a propo skanera chcialem tez czasem poskanowac zdjecia (z papieru, nie ze
slajdow), moze cos na www.
Ksero (tym bardziej kolorowe) tez byloby przydatne, ale nie jest konieczne

Moze ktos posiada ktorys z modeli, moze moglby wyrazic swoja opinie.
Pozdrowienia
Dariusz Gocol

PS. Nie interesuje mnie raczej sprzet innych firm (bylem juz zdecydowany na
HP 930C), chyba ze tez jakis kombajn - skaner+drukarka+ksero.