Re: sterowniki VIA - refleksja

Autor: Michał Kozusznik (mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 10:37:51 MET DST

> Aha, ostatnia sprawa - dawniej miałem dysk w kieszeni i Windows go
> rozpoznawał sam (bez detekcji w BIOSie) Teraz jak włączę dysk, to wywala
się
> drugi kontroler. (choć czasem go rozpozna ?). Kieszeń jest na master, a na
> slave jest CDROM. Jak wyciągnę dysk, to sytuacja wraca no normy. Macie
> jakieś propozycje?

Masz tak z nowymi driverami czy jakimis winami? Ja myslalem ze to wina Win
ME.
Ze starymi sterami (jakie mialem na CD z plyta) oraz poprzednimi jakie byly
na stronie via chodzilo to dobrze. Faktycznie z nowymi nie bardzo.
Zeby bylo smieszniej pod Win ME nie chce sie instalowac instalka do UDMA.
Pod koniec wywala blad modyfikacji rejestru i kaze restartowac. Potem nie ma
dwoch kolejek fifo :) I w ogole trzeba sys reinstalowac :)

--
*** Michał Kożusznik *** MaXyM/PicSaintLoop ***
***           muzyka *** Taekwon-do         ***