Re: DURON

Autor: Jarek Pogan (jarek.pogan_at_infonet-projekt.com.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 09:51:51 MET DST

Kwas azotowy w stosunku 60/40, igła strzykawkowa najcieńsza jaką miał znajomy
lekarz, i nerwy na wodzy albo dawka alkocholu co by sie rece nie trzęsły ;)
Cóż więcej moge powiedzieć, pierwszego Durona (jeszcze nie był mój zrobiłem
jakiś tydzień temu i jak narazie działa na 900 i napięcie 1.755 (ustawione w
biosie), płyta Microstar KT7Pro.

"Alien" <Alien_at_use.pl> napisał(a)

--
List wyslano przez bramkę www<>news http://www.newsgate.pl/wwwnews.shtml