Re: i815e - Warto? Mile widziane wszelkie opinie.

Autor: Jacek Czajka (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 10:53:31 MET DST

> Zapytuje Was, drodzy grupowicze co sadzicie o ww ukladzie i produkowanych na nim
> plytach glownych. Czy warto wydac 800PLN na plyte ASUSa CUSL2? Chetnie
> poczytalbym o Waszych doswiadczeniach z plytami na i815e (rowniez innych
> producentow a w szczegolnosci ABITa). Czy wydajnosc tych plyt jest rzeczywiscie
> wieksza? Jezeli tak to na ile?

Witam
Ja zamienilem BE6-II na SE6 i wcale tego nie zaluje. Komputer pracuje
stabilnie.
Testowalem NT/2k/Me. Zadnych problemow. pamieci mam PC100(3x64). okazalo
sie, ze z takimi pamieciami mozna ustawic FSB:=133 i wyzej. u mnie
chodzi na FSB:=140.
nie zauwazylem rowniez problemow ze wspolpraca z kartami GTS przy AGPx4.
3DMARK Default test dla karty HERCULES daje ok. 6570 przy 700_at_960.
Testowane DET 6.18. Wrocilem jednak do DET 5.22 poniewaz w niektorych
gierkach 3D grafika sie wieszala lub nie bylo jej w ogole - czarny
ekran.
Takze DET. 6.18 sa szybsze ale kosztem stabilnosci.
nie ma rowniez problemow ze wspolpraca z dyskami ATA100. Dysk IBM DTLA
smiga az milo.
pozdrawiam

Jacek C.