Re: DURON

Autor: Ramon Dustet (ramon_at_accent.com.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 20:52:05 MET DST

Czesc!
Troche sie bawie sprzetem i wlasnie testuje Durona 600.
Po ingerncji w mikrozworki udalo mi sie go podkrecic na 950Mhz przy vcore
1.85V(tj. max). Podkrecanie FSB zaprzestalem bo nie udalo mi sie osiagnac
satysfakcjonujacej mnie stabilnosci nawet przy FSB 105Mhz.
Do chlodzenia mam Golden Orb na FCPGA

Ludzie z testow wynika ze nawet 1Ghz PIII czasami zostaje w tyle.

Co do kompatibilnosci to narazie nie mialem zadnych problemow. Przetestowane
programy to:
-Win98 iWin95: corel 9, Staroffice5.2, Q3A, NFS4 i 5, Rally, Netscape,
Subiekt(DOS), Internet Explorer, MSOffice i wiele innych.
-RedHat6.1
-RedHat6.2(tutaj jest problem jadro jest domyslnie skompilowane z opcja
wylaczenia CPUID duron niema CPUID i sie wywala przy starcie trzeba
wystartowac z dyskietki z innym jadrem i przekompilowac potem jest OK!)