Re: MP3 wymienie

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Fri 18 Aug 2000 - 00:30:12 MET DST

Dnia Tue, 15 Aug 2000 09:35:39 +0200, <m12345_at_priv3.onet.pl> stworzył:

>Trzeba dobrac po prostu odpowiedni bitrate i wszysttko bedize ok

tak tak... Chyba nigdy tego nie sluchales ze tak piszesz. Tego sie nie da
sluchac! Zero dynamiki a poza tym wszystko sie zlewa w jeden wielki syf...
Dobrze ze yamaha, tworca vqfow nie udostepnia specyfikacji bo jeszcze by sie
to rozwinelo.

>Roznica co prawda nie jest 2 krotna tylko jakies 30% w plikach o tej samej
>jakosci.

... za co placisz kilkukrotnie gorsza jakoscia.

>kompletna bzdura

Jak to bzdura? Przwiniecie kilkudziesieciu sekund trwa kilkanascie sekund...
To jest dopiero bzdura.