Re: Jak płyta pod Durona 650?

Autor: Lukasz Sitko (Lukasz.Sitko_at_bicomp.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 23:55:38 MET DST

\|/itam

pokryfka wrote:

> Scorpio wrote:

[...]
> nie moge sie doczekac nowego chipsetu amd, zwlaszcza ze ma obslugiwac ddry
> (ddr266MHZ + magistrala procka 266MHZ - bo tak ma to ponoc ewoluowac - miodzio!)
[]
chcialbym sprostowac magistrala procka NIE BEDZIE 266MHz - magistrala
tez praacuje w trybie DDR (czyli teoretycznie 133x2)

sam mam Asusa K7V i Thunderbirda SlotA 700 MHz i polecam Asusa A7V
warto, naprawde warto, wydac na niego te 900zl. Z tanszych plyt polecam
Solteka bo to jest jedyna plyta z ktora nie bylo wiekszych problemow
(mialem okazje testowac MSI, Gigabyte i wlasnie solteka))

Pozdrawiam
-=0rz3H=-