Re: PIII700 - co to za oszukanstwo ?!?

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 23:48:19 MET DST

"Flash Thunder" <smoczus_at_go2.pl> wrote in message
> A-OPENA ax63 PRO

Po pierwsze: naucz się "postować" - czyli odpowiadaj pod postem,
    wycinaj sygnaturki i skracaj cytowane listy.
Po drugie: Twoja płytka jest na układach VIA Apollo Pro 133
    (VT82C693A/VT82C596B) - i chyba dlatego masz te problemy
    z wydajnością, Nie chcę tu wywoływać kolejnej wojny, nie wiem
    czyja to wina: sterowników, MS Windows, płyty głównej czy
    procesora intela. Jak na razie fakty są takie jakie są, czyli
    płyty te często maja problemy z wydajnością (bo ze stabilnością
    czy instalacją MS Win już od dawna nie ma problemu). Miałem okazję
    obserwować to wiele razy (niestety) przy różnych konfiguracjach.
Moja rada jest taka: skoro stać Cię na PIII700 , GeForce2 GTS , 128 Ramu,
dysk BaraccudaII, to najwyższy czas kupić porządny "fundament" komputera
czyli płytę główną opartą na intelu BX lub (a może i815?).

Pozdrawiam

PS. Niewykluczone jest także, że przyczyna tkwi w czymś innym
np. sterownikach (ściągnij najnowsze), czy właściwej konfiguracji
systemu i ustawień dotyczących sprzętu (UDMA - EIDE, stały
plik wymiany, wielkość cache'u systemowego, ustawień karty
graficznej itd. itp.).

Jacoj - Jacek Jakubowski
jacoj_at_poczta.fm
Nic na siłę, tylko młotkiem :-)