Re: nieuczciwy sprzedawca!!!

Autor: Michal Pierewicz (mpierewicz_at_onet.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 16:00:41 MET DST

Użytkownik Leszek Ciszewski <leszekc_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Jtwm5.23593$FO3.584999_at_news.tpnet.pl...
> orzekną, że monitor jest dziewica (jeśli rzeczywiście tak jest)
>
> Teraz juz nie jest -- po konsumpcji u serwisanta...
>
> Moja rada -- postaw posty na grupach z infami
> o tym sprzedawcy. :( Napisz wyraznie co, kiedy, jak...
> Podaj nazwiska, daty -- konkretne infy, ktore
> (w razie ew. potrzeby) mozna sprawdzic...
>
> Co to znaczy, ze monitor byl reperowany?
> Jak w samochodzie wlasnorecznie przykrecisz
> lusterko, to tracisz gwarancje na samochod?!

Tak. Znajomy musial jechac do serwisu (Toyota) aby przykrecic listwy do
bokow nadwozia.

> Ta ,,wlasnoreczna reperacja" musialaby miec zwiazek
> z uszkodzeniami, aby odmowic prawa do bezplatnej naprawy

Chodzi np. o to ze mozna stracic w ten sposob gwarancje na nadwozie bo jakis
rzeczoznawca stwierdzi ze uzywano np nieuziemionego srubokreta i wytworzyly
sie prady powodujace korozje blach ;-) Ale to juz off-topic, chociaz wlasnie
dzis oddalem peceta do serwisu wiec nie powinieniem straszyc...
Mihaj