Forte Media 801

Autor: harpun (apaluch_at_tv.com.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 10:27:35 MET DST

Cześć !

Jestem nowy na tej grupie, więc wybaczcie jeśli to juz było.....(lub
podajcie namiary (datę) na dyskusję)

Proszę o opinie o tej karcie. Mam zamiar ją kupić (niestety nie stac mnie na
live'a - więc nie piszcie dołóż troche kasy i kup SB ;o) ) i chcę wiedzieć
czy warto. Ewentualnie co jeszcze może być ciekawego w kartach muzycznych
tak do 80 -90 zł ? Wiem już co nieco, ale może dowiem się czegoś jeszcze...

Aha, chcę kupić nową kartę - więc drugi obieg odpada.

Z góry dzięki
harpun