Re: CDROM - filesystem ... problem rozwiazany

Autor: DanielF (danielf_at_go2.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 12:59:13 MET DST

Dziekuje wszystkim grupowiczom za uwagi i sugestie
przekazane na grupie jak i na priv'ie

Przyznam sie ze tez dlugo myslalem nad tym problemem
rozwazalem tez przeslanie znajomemu miniLinuxa
ale obawialem sie ze bedzie mial klopoty z podmontowaniem
partycji fat32 nie mowiac o zainicjowaniu CDROM
Myslalem tez (pomysl zasugerowany przez was)
o image plyty i powtornym jej wypaleniu po poprawkach.

Lecz pewnego dnia olsnilo mnie (to tez po waszych sugestiach)
jesli ja moglem odczytac te plyte na polskim Win98
a na amerykanskiej W98 nie idzie
to przeciez wystarczy przeslac mu image dyskietki
bootujacej i niech sobie skopiuje te pliki na dysk
DOS i tak utnie nazwy wiec nie bedzie polskich krzakow
a jesli beda to jak mowilem w polskiej wersji
to nie mialo wplywu na mozliwosc odczytu
a dlugie nazwy potem odzyska "dir'ujac" plyte.
mozna to zautomatyzowac piszac program zmieniajacy
nazwy ale to juz jest banalna sprawa.

Jeszcze raz wszystkim dziekuje
i uwazam ten problem juz za rozwiazany

Pozdrawiam
Daniel F.
GSM: +48604811719
odpowiedzi do mnie prosze przesylac
rowniez na priv (nie jestem czestym bywalcem grup)
danielf_at_go2.pl
dzieki :)