Re: Forte Media 801

Autor: DJ Diodak (lukwal_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 17 Aug 2000 - 16:57:11 MET DST

> Proszę o opinie o tej karcie. Mam zamiar ją kupić (niestety nie stac mnie
na
> live'a - więc nie piszcie dołóż troche kasy i kup SB ;o) ) i chcę wiedzieć
> czy warto. Ewentualnie co jeszcze może być ciekawego w kartach muzycznych
> tak do 80 -90 zł ? Wiem już co nieco, ale może dowiem się czegoś
jeszcze...

Mam jš i jest OK. Nie sprawia ŻADNYCH kłopotów. Jakoœć dzwięki jest bardzo
dobra a szumy na poziomie -70dB (czyli zupełna cisza). Zgodnoœć z DX3D, EAX
i cos tam jeszcze. Jedynym mankamentem jest brak wbudowanego wzmacniacza.
Karta ta kosztuje (u mnie) 50zł. Można się jescze zdecydować na FM801
4Channels - która ma wyjœcie na 4 kanały w cenie 80zł lub FM801 6 Channels
która jest zgodna z DolbyDigital 5.1 w cenie 180zł.

--
Łukasz Walec
- prezentacje multimedialne