Odp: Hp610C

Autor: Grzegorz Kurczyk (control_at_post.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 20:44:25 MET DST

Użytkownik Adam 'aimsoft' Michalski <aimsoft_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ZHzm5.24088$FO3.603616_at_news.tpnet.pl...
> Moze pisze nie na odpowiednia grupe, sorry, ale naprawde nie wiedzialem
> gdzie indziej moglbym napisac.
> A mam powazny problem.
>
> Wydalem 130 zeta na czarny tusz do drukarki, ktory wykonczyl mi sie jakis
> rok temu. I owszem... czarny dziala w porzadku, ale za to nie drukuje mi w
> kolorze (a tusz jeszcze na pewno jest w pojemniku). Zadne kolory nie
> dzialaja (na stronie testowej wychodza tylko czarne elementy). Co robic?
> Jestem pewien, ze jest tam jeszcze tusz (w tej kolorowej). Probowalem
> wyjmowac, wkladac ponownie, ale nic nie pomaga. Glowica przejezdza tylko
> [...]
Cześć.
Jeżeli dawno nie używałeś koloru, to prawdopodobnie tusz zasechł w dyszach
głowicy. Wyciągnij magazynek z kolorem i przemyj delikatnie czoło głowicy
drukującej wacikiem namoczonym w zwykłej wodzie (tylko tak aby nie kapało
!!!). Wacik powinien się zrobić pięknie kolorowy, czoło głowicy pozostać w
"pięknym, złocistym blasku". Uważaj aby niechcąco nie pobrudzić kontaktów.
Przetrzeć na sucho, włożyć do drukarki i drukować, drukować, drukować... Jak
to nie pomoże, to albo tam rzeczywiście nie ma tuszu, albo głowica jest
uszkodzona (miałem takie przypadki, że oryginalna nowa głowica była do
d...).
Powodzenia
Grzegorz