Hp610C

Autor: Adam 'aimsoft' Michalski (aimsoft_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 18:55:21 MET DST

Moze pisze nie na odpowiednia grupe, sorry, ale naprawde nie wiedzialem
gdzie indziej moglbym napisac.
A mam powazny problem.

Wydalem 130 zeta na czarny tusz do drukarki, ktory wykonczyl mi sie jakis
rok temu. I owszem... czarny dziala w porzadku, ale za to nie drukuje mi w
kolorze (a tusz jeszcze na pewno jest w pojemniku). Zadne kolory nie
dzialaja (na stronie testowej wychodza tylko czarne elementy). Co robic?
Jestem pewien, ze jest tam jeszcze tusz (w tej kolorowej). Probowalem
wyjmowac, wkladac ponownie, ale nic nie pomaga. Glowica przejezdza tylko po
papierze, ale nic sie nie drukuje (tak jakby tusz nie chcial po prostu
przelewac sie na papier). Nie chce wydawac nastepnego 130 zeta, tym razem na
tusz kolorowy... a moze bede musial? Czy jest mozliwe, ze tusz 'zleżał' sie
przez ten rok i nie bedzie juz mozna go uzyc? Pomocy...

Adam