Re: Re: Asus P2b + Celeron II

Autor: David (david_at_cad.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 20:52:46 MET DST

> O celeron II zapomnij, gdyz musi byc zarowno bios, jak i rev plyty
> odpowiedni, zas co do p3, to nic straconego sprawdz, gdzies na stronie
> asusa w technical ref jest wszystko opisane.

tia :((
troche sie podłamałem
przesłame sie jakoś intensywnie interesowac hardwarem i mnie to troche
zaskoczyło :))

sprawdziłem płyte i tech ref na asus.com
niestety moja płytka nie bedzie biegać z pentiakiem III ani celeronem II ani
kuwa z niczym :(((
bieda

a moze sie da zmienic rev płyte hehe? :)))

[ moja płyta P2B rev.1.02 , date release maj 98 ]

David