Tuner TV

Autor: Łukasz Bojanowski (lukaszb_at_onet.pl)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 14:48:33 MET DST

Witam

Zastanawiam się nad zakupem tunera TV do pc, gdyż można to uczynić po dużo
mniejszych kosztach niż telewizor, a w domu mam duży monitor i AMDk6 223.
I własnie - czy takie karty pójda na takim procku? Czy bezproblemowo będzie
można ogladać tv na całym ekranie, czy będzie można do takiego zestawu
podłaczyć wideo?
Nadmieniam, iż zgrywanie na dysk obrazu nie interesuje mnie wogóle, chodzi
mi tylko o czyste ogladanie. Czy jest jakis wybitnie dobry model karty TV,
oczywiscie po kosztach nazwijmy to 'srednich' ?

--
lb