Re: obciac divx

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 14:35:00 MET DST

Xaltuton napisał(a):
> Nie wiem po co nagrywa sie filmy z taka jakoscia glosu,
> ale rzeczywiscie najlepiej jest przekodowac dzwiek niz obraz.

 Na DOBRYM sprzecie naprawde slychac juz roznice miedzy 128 a 96
kbit/sek. Miedzy 128 a 160 kbit/sek to juz chyba trzeba miec sluch
absolutny ... albo lepszy zestaw Audio. Niestety wiekszosc (w tym ja)
ludzi oglada filmy na monitorze i slucha z glosniczkow
"multimedialnych". Dla nich wystarczylo by 64kbit/sek. W kazdym razie
128 lub nawet 96 to chyba ostateczna granica - potem juz widac spadek
jakosci.

> Autor lojalnie o tym pisze w guidzie :-)

 Ale to swiadczy chyba o bardzo marnej jakosci codec-a Fraunchofera.
Dokladny ale powolny (nawet za bardzo). No i chyba jedyny systemowy mp3.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl