Odp: Co się bardziej pyli ?

Autor: RUSI (rusio_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 14:35:23 MET DST

> 3)nie masz bladozielonego pojecia - kup w ADAX`sie (kupilem tam
> mojego pierwszego kompa :) chodzi do tej pory
Nie wiem , moze ADAX firma "znana i szanowana" , ale dlaczego oni kasuja
tyle forsy za te swoje zestawy ? Ostatnio w jednym supermarkecie widzialem
zestaw za prawie 4000zl , a bylo to ;AMD K-6 2 550Mhz , grafika Vanta 16MB,
muzyka zintegrowana , modem spirit ,plyta "no name"czyli 100Mhz ;), glosniki
standart ,cd-rom x40 czy tam 45x, HDD Segate 20GB ,64 MB ,no i cala reszta
jak fdd
obudowa itd i to wszystko jeszcze bez monitora !
Gdyby te czesci osobno kupic to nie wiem czy 2000zl. czlowiek by wydal. A te
2000zl reszty to ADAX chyba za serwis kasuje . Zreszta wcale sie nie dziwie
, przy takim zestawie mozna czasami gybisu sie dorobic .
A supermarket ten to Oszolom(Auchan ) w Mikolowie k/ Katowic

--
Pozdrawiam
RUSI