Re: Co się bardziej pyli ?

Autor: Rafal (Rafal.9413849_at_pharmanet.com.pl)
Data: Sat 12 Aug 2000 - 22:50:05 MET DST

Użytkownik "Siata" <siata_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> Co sie bardziej opłaca - kupicć komputer na części i złożyć samemu czy
może
> gotowy zestaw ? Atak w ogóle to co byście polecali. (jakie parametry) do
> 3000zł.

1)znasz sie na kompach, lubisz i umiesz sam skladac - kupuj czesci w
sprawdzonym sklepie i do roboty
2)nie znasz sie, masz kumpli, ktorzy sami skladaja kompy - zapytaj ich,
gdzie sprzedaja tanio i bez naciagania
Sprawdz, czy plombuja komputer - zawsze jest to podejrzane,
a na pewno upierdliwe (jak ci sie cos obluzuje, to musisz wiezc
do servisu i najczesciej 2 tygodnie z glowy + koszty, a mozesz rozwiazac
problem w 3 minuty w domu), zwroc uwage na warunki gwarancji
i swerwis (zadaj na papierze!!, zeby nie bylo "eee, nie zepsuje sie,
a jesli nawet, to wtedy pomyslimy")
3)nie masz bladozielonego pojecia - kup w ADAX`sie (kupilem tam
mojego pierwszego kompa :) chodzi do tej pory); pare lat temu nie
plombowali, teraz nie wiem, Unikaj jak ognia Optimusa!!!!
Musisz sie jednak liczyc tym , ze nie bedzie to optymalnie
skofigurowany komp; zawsze bedzie mial jakis slabszy
punkt - karta graficzna, malo ramu, slaba plyta glowna itp
ale kupujesz sprzet w miare pewny i prawdopodobienstwo,
ze zostaniesz naciagniety jest male
Na sam monitor przeznacz ok 1500 - 1700 i kup osobno
najlepszy (najlepiej 17'') na jaki cie stac (polecam Sony E200)

Co do parametrow, to nie bede powielal poprzednich postow

pozdrav
RafalDankowski