Re: Co zrobic zeby nie spalic, czyli nagrywania BIOS ciag dalszy :)

Autor: Lukasz Jaworski (ender_at_rpg.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 11:53:36 MET DST

On Sun, 13 Aug 2000 20:07:45 +0200, "Krzychu" <marian_at_go2.pl> wrote:
[ciach]
>Zapomnij o wszyskim, technicznie podczas manipulacji ukladami scalonymi pod
>napieciem wszysko jest mozliwe,

prawda

>a w wiekszosci wypadkow dochodzi do ich
>uszkodzenia.

A tutaj widac ze nigdy sie nia bawiles. Sam i kilku moich znajomych w taki
sposob naprawialo uszkodzonye biosy i ani razu nie doszlo do uszkodzenia. Moze
wszyscy mieli duze szczescie, ale.... Przy zachowaniu jako takiwej ostroznosci,
(IMHO) nie powinno si enic stac.

>A ja juz chcesz sobie eksperymentowac to bios MUSI byc z tego
>samego modelu plyty.

To jest oczywiste.
Chociaz gdzies slyszalem, ze w starych plytach, mozna bylo robic roznego
rodzaju przekrety :-)

>z powazaniem marian_at_go2.pl

Pozdrawiam
     Ender

--
Lukasz Jaworski aka Ender                                   UIN:   46373966
                                     * * *