Re: Co zrobic zeby nie spalic, czyli nagrywania BIOS ciag dalszy :)

Autor: Krzychu (marian_at_go2.pl)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 20:07:45 MET DST

Użytkownik Marcin Góra <scottie_at_irc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:mUyl5.17513$FO3.435949_at_news.tpnet.pl...
> Jakis czas temu pytalem sie na grupie jak mozna nagrac od nowa zle
> upgrade'owany BIOS. Dostalem kilka mial'i na priva, i powoli zaczynam
> zabierac sie do dziela. Zeby jednak znowu czegos nie spalic, prosze
> grupowiczow o zweryfikowanie mojego przyszlego postepowania.
>
> Metoda ktora zamierzam sie posluzyc jest nastepujaca:
>
> - Z dzialajacego (wlaczonego) komputera tuz po jego restarcie wyciagam
BIOS
> - na jego miejsce wkladam zle nagrany BIOS z mojej poprzedniej plyty
> - odpalam program do flash'owania i nagrywam BIOS ktory sciagnalem od
> producenta plyty z sieci
> - wylaczam kompa
> - wyjmuje nagrany BIOS i wkladam oryginalny
> - nagrany BIOS wkladam do drugiej plyty
> - jak rozumiem, od tej chwili obie plyty beda sprawne jak nigdy :))))

Zapomnij o wszyskim, technicznie podczas manipulacji ukladami scalonymi pod
napieciem wszysko jest mozliwe, a w wiekszosci wypadkow dochodzi do ich
uszkodzenia. A ja juz chcesz sobie eksperymentowac to bios MUSI byc z tego
samego modelu plyty.

z powazaniem marian_at_go2.pl