Re: Co zrobic zeby nie spalic, czyli nagrywania BIOS ciag dalszy :)

Autor: Tomek (4tomek_at_priv6.onet.pl.NOSPAM)
Data: Tue 15 Aug 2000 - 17:50:19 MET DST

Witam !

Ja wlasnie dzisiaj skopalem sobie dzialajaca plyte na iVX-ie. Najpierw
pojawil sie komunikat o uszkodzonej klawiaturze, a po restarcie komp juz sie
nie uruchomil. Kostka z BIOS-em jest dobra - sprawdzone na identycznej
plycie glownej na ktorej ten BIOS dziala.
Mam tez druga plyte uszkodzona na chipsecie VIA 580VPX, plyta ta zostala
uszkodzona przez znajomego poprzez niewlasciwe manipulowanie DMI Tool i
pozniej roznymi metodami stosowanymi w serwisie (ktore tylko pogorszyly
sprawe, kumpel twierdzi ze przed serwisem plyta przynajmniej startowala
naped FDD). Probowalem ja juz uruchamiac z kontrolerem dyskowym i karta
graficzna na ISA i nic to nie dalo. Po jej wlaczeniu z glosnika wydobywaja
sie piski powtarzane "w nieskonczonosc".
Czy jest jakas metoda na przywrocenie tych plyt "do zycia" ?

--
Tomek
4tomek_at_priv6.onet.pl.NOSPAM