Re: PQ Magic 5 - POWAŻNY PROBLEM !!!!!!!

Autor: Andre (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 11:22:43 MET DST

> Mam problemik i nie moze powiedzieć ze mały. Bawiąc się PQ Partition Magic
5
> w przesuwanie partycji (MOVE) w pewnym momęcie zresetował mi się komp.
> Partycja przepadła a w PM5 widac ją jako OTHER a typ plików pisze PqRP.
> Wygląda mi to na roboczy obszar PM5 ale nie moge odzyskać danych.
POMÓŻCIE.
> Czy powerquest pomyślał o zawieszeniu się kompa podczas takiego czy innego

    Rowniez chcialbym sie dowiedziec, czy jest na to rada. Wszelkie operacje
dokonywane na tym programiku stanowia ogromne ryzyko. Coraz wiecej sie
przekonuje do zalet jakie posiada UPS. I to bedzie chyba najlepsze
rozwiazanie, tj. zakup tego urządzenia.

--
Pozdrowienia...
Andre  (Andrzej Turek)