P2B i samoczynne restarty

Autor: David (david_at_cad.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 11:18:41 MET DST

czy ktoś coś takiego miał ?
nagle nie wiadom skąd i dlaczego restartuje mi sie system

dokładnie to wyglaatak że przy uruchamianiu systemu już podczas ładowania
jakiś tam programów rezydentych (icq,antyvir.....) nastepuje restart

:((

od roku uzywam win2000 ale przypominam sobie ze kiedys dawno temu tez
czasami sie takie cos zdarzało (na win98)

zrobiłem własnie dzisiaj upgrade biosa do 1012 ale nic to nie dało.

może ktoś sie juz spotakał z czymś takim ???

pozdrawiam
David