PQ Magic 5 - POWAŻNY PROBLEM !!!!!!!

Autor: DJ Diodak (lukwal_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 03:53:13 MET DST

Mam problemik i nie moze powiedzieć ze mały. Bawiąc się PQ Partition Magic 5
w przesuwanie partycji (MOVE) w pewnym momęcie zresetował mi się komp.
Partycja przepadła a w PM5 widac ją jako OTHER a typ plików pisze PqRP.
Wygląda mi to na roboczy obszar PM5 ale nie moge odzyskać danych. POMÓŻCIE.
Czy powerquest pomyślał o zawieszeniu się kompa podczas takiego czy innego

pozdrawiam i licze na pomoc!!!!!!

Łukasz