Re: WIn ME - wrazenia

Autor: Michał Kozusznik (mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 10:00:29 MET DST

> Chyba sie domyslam czemu. System startuje szybciej, ale czemu?

A jaki to ma zwiazek? Ze niby zlikwidowali te mozliwosc?
Watpie tym bardziej ze kilka razy mi rozpoznal tak podpiete dyski.
Moja plyta (VH6) ma mozliwosc wlaczania/wyl kontrolerow IDE.
Po przelaczeniu ustawien z Default na Booth Active (lub odwrotnie) po
przeresetowaniu kompa najczesciej, choc nie zawsze, dyski sa widziane tak
jak ja chce. Jednakze po wylaczeniu i wlaczeniu kompa znow jest wszystko
rozwalone. CO ciekawe, w tym stanie drugi kontroler zostaje dynamicznie
odlaczony. Nie ma wtedy ani tego dysku ktory byl w BIOSie wylaczony ani
CD-ROMu podpietego na tej samej tasmie.
Mozliwe ze to problem ze sterownikami. Ze WIny cos pomieszaly. Powalcze
jeszcze

Michał Kożusznik