Re: WIn ME - wrazenia

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Sun 13 Aug 2000 - 22:19:05 MET DST

On Sat, 12 Aug 2000 14:40:35 +0200, "Michał Kozusznik"
<mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl> wrote:

>!!! NIESTETY :( nie dziala sztuczka polegajaca na rozpoznawaniu twardzieli
>wylaczonych w DOSie !!!
>Umozliwialo to np. uzywanie w szufladzie dyskow z partycja primary bez
>przesuwania literek pozostalych dyskow. MOze Win ME ma inny mechanizm ale
>nie znalazlem go. Strasznie szkoda.

Chyba sie domyslam czemu. System startuje szybciej, ale czemu? Pewnie
kosztem czegos. Moze kosztem wykrywania nowych urzadzen (moze nie
wszystkich) i przez to nie wykrywa twardziela, mozna by to sprawdzic
poprzez odpalenie wykrywania nowych urzadzen. Jak wykryje twardziela
nie wykrytego przez bios to znaczy ze mam razje, jak nie to znaczy ze
nie wykrywa w ogole dyskow nie wykrytych przez bios.

--
Grzegorz Sawicki
       gsawicki_at_shell.mt.pl