Re: WIn ME - wrazenia

Autor: Paweł Paluszyński (pawel.paluszynski_at_inetia.pl)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 08:38:26 MET DST

Użytkownik "Michał Kozusznik" <mxm_crd_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:8n3g77$f8q$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
> Jestem po pierwszych testach tego systemu.
> BEzproblemowa instalacja choc duzo dluzsza niz Win98. Instaler dodatkowo
> kopiuje (bez mozliwosci wyboru) wszystkie stery jakie ma na plycie na HDD
> (na szczescie do osobnego katalogu - 150MB) oraz jakies badziewie w stylu
> programu do robienia wlasnych filmow.
Mi jakoś nie skopiował nigdzie tych sterowników. Chyba, że je wywala po
pierwszym restarcie.

> System startuje jakies 30 sek (od momentu rozpoznania HDD) czyli szybciej
> niz W98
U mnie czysty Win98 startuje w jakieś 20-25 sek. do momentu aż twardy dysk
zupełnie przestanie pracować a nie jak pokaże się pulpit i menu startowe a
dysk jeszcze mieli

Ogólnie po zainstalowaniu różnych programów WinME startuje znacznie dłużej
niż W98 s tymi samymi programami.

> Ogolnie szybsze GUI. Bo zawsze mnie ciekawilo czemu na tak szybkich
kompach
> okna pojawiaja sie czy przesuwaja z zauwazalnym opoznieniem.

Wcale nie jest szybsze. Niby czemu miało by być skoro nie zostało zmienione?

> Szybsza obsluga swapa. Dysk tak nie rzezi juz

Nie zauważyłem. Mi raczej bardziej rzęzi.

> To na razie tyle. Jak ktos bedzie wiedzial cos ponadto to chetnie poczytam

Coś mi się wydaje, że porównujesz czysto zainstalowany system do swojego
Win98 którego używałeś od dłuższego czasu i którego to obciążyłeś zbędnym
balastem.

--
Pozdrawiam
Paweł Paluszyński