Re: Problem z Windowsem 2000 i Karta Viper V330

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at_ns7.widzew.net)
Data: Mon 14 Aug 2000 - 07:45:21 MET DST

> Jeszcze jedna sprawa - mam karte telewizyjna Zoltrix TV Max.
> Jak mialem karte graficzna Asus V3000 (na rivie 128) dzialalo bez
> problemow. Po zmianie karty na Diamond Vipera V330 - karta nie dziala
> pisze - overlay mode not suported :-))))))
> Sterowniki te same - windowsowe. No czary :-)))
> --

Mam u siebie ten sam zestaw: viper v330 + tv max. Przyczyna lezy tak samo
jak poprzednio w sterownikach. Gdy w win 9x zainstalowalem stery od diamonda
bylo to samo z zoltrixem (overlay mode not suported). problem zniknal, gdy
zainstalowalem drivery z riva128. Tak samo z karta muzyczna diamond sonic
impact s90, nie uzywam sterownikow diamonda tylko vortexa, sa one
"przyjemniejsze" i nie ma z nimi zadnych klopotow. Moral z bajki: nie uzywaj
sterownikow producenta karty, tylko producenta chipu znajdujacego sie na
karcie. Jezeli chodzi o win2000 to tvmax nie ma sterow (istnieja, ale tylko
do NTSC), mozna uzywac borgTV, ja mam NT4 i borg sprawuje sie poprawnie.
Prawdopodobnie nie powstana drivery riva128/ZX pod win2000 ;-(

--
SebaStol
sebas_at_widzew.net